Taggar

  #etiologi     #mani     #samhälle     #studie     #depression     #diagnostik     #psykologi     #artikel     #stämningsläge     #läkemedel     #hjärnan     #myt     #neurologi     #npf     #perception     #psykos     #attityder     #stigma     #ångest     #mindhacks  
Nytt sedan sist

Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen



Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.

2 posters

Gå ner

Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar. Empty Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.

Inlägg av Biseuellpol tis aug 06 2019, 08:52

Jaha forts. "Knäppa saker jag gjort i hyooomani. Nu. När jag skriver detta är jag hyoman. Övertrött. Hjärntrött. För lite sömn. Färdig. Borde gå och lägga mig igen. Läste om lveraktiv hjärna, som kolapsar och faller ner i depression. Jag borde slå till bromsarna, NU. Jag ska faktiskt försöka, det börjar gränsa till mani. Vem är jag att bedöma ? Tack för detta forum. Jag kan sätta ord på mina (alldeles för många) tankar. Medveten?Ja. Förnuftig? Nej. - 🙏😈I love you/-/👉👣==/- 😍
Biseuellpol
Biseuellpol
Bubblare
Bubblare

Posts : 36
Join date : 19-07-06
Age : 103

Till överst på sidan Gå ner

Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar. Empty Sv: Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.

Inlägg av Butterflychaos mån aug 12 2019, 08:28

Under tråden finns en ruta "snabbsvar"
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Där kan du svara direkt. Om du vill svara en specifik person skriver du @ och användarnamn eller trycker på "quote" på inlägget du vill citera.



För övrigt: det låter som att du vet var du är på väg och vad du borde göra. Lita på dina instinkter.
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet