Taggar

  #etiologi     #mani     #samhälle     #studie     #depression     #diagnostik     #psykologi     #artikel     #stämningsläge     #läkemedel     #hjärnan     #myt     #neurologi     #npf     #perception     #psykos     #attityder     #stigma     #ångest     #mindhacks  
Nytt sedan sist

Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen



Stilnoct mot ångest

2 posters

Gå ner

Stilnoct mot ångest Empty Stilnoct mot ångest

Inlägg av Viickii tor mar 23 2017, 17:03

Hej! Är det någon här som har stilnoct mot ångest? Jag är i en neråtsväng och just idag så är det hemskt, kan inte fokusera på någonting pga ångesten, har tagit mig 2,5 timme att kolla på ett 40 minuters avsnitt av serien jag kollar på och blir snart galen alltså.

Jag har stilnoct hemma(recept såklart)mot sömn men behöver bara ta det kanske 1 gång i veckan max. Men läste att den tydligen går att ta mot ångest också, fast i lägre dos. Är det någon här som har erfarenhet av det? Man blir ju rätt lost när man tagit 1 och råkat sitta upp lite för för länge efteråt haha. Men en halv(5mg) eller en tredjedels tablett(ca 3mg) blir man konstig då också eller är det lugnt? Detta är inte någon permanent lösning utan behöver bara just idag

Jag är ny här så vet inte om jag skriver på rätt ställe

Viickii
Nyinitierad
Nyinitierad

Posts : 2
Join date : 17-03-23

Till överst på sidan Gå ner

Stilnoct mot ångest Empty Sv: Stilnoct mot ångest

Inlägg av Ma-ar fre mar 24 2017, 10:02

Nu har det redan gått en dag innan jag han läsa och skriva. Jag känner Stilnoct (noct, från nocturna = nacht) bara som sömnmedel, och det står ju också i Fass att man behöver kunna få 8 timmars ostörd sömn, för att minska risken för minnesförlust, som är skrämmande. Jag skulle verkligen inte rekommendera att använda Stilnoct på dagtid.
Ma-ar
Ma-ar
Rekorderlig Medlem
Rekorderlig Medlem

Posts : 476
Join date : 16-01-12
Location : Östergötland

Till överst på sidan Gå ner

Stilnoct mot ångest Empty Sv: Stilnoct mot ångest

Inlägg av Viickii sön mar 26 2017, 18:27

Uppdate: Jag tog en halv tablett och det funkade förvånansvärt bra faktiskt:) Var rädd för att bli konstig i huvudet, men det blev jag inte. Blev inte trött heller och ångesten halverades, den försvann inte helt men tillräckligt

Viickii
Nyinitierad
Nyinitierad

Posts : 2
Join date : 17-03-23

Till överst på sidan Gå ner

Stilnoct mot ångest Empty Sv: Stilnoct mot ångest

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet