Nytt sedan sist
Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen
Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.
2 posters
Bipolär Sjukdom - Stöd & Fakta :: Bipolära diskussioner :: Bipolära Diskussioner :: (Hypo)Mani och blandepisoder
Sida 1 av 1
Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.
Jaha forts. "Knäppa saker jag gjort i hyooomani. Nu. När jag skriver detta är jag hyoman. Övertrött. Hjärntrött. För lite sömn. Färdig. Borde gå och lägga mig igen. Läste om lveraktiv hjärna, som kolapsar och faller ner i depression. Jag borde slå till bromsarna, NU. Jag ska faktiskt försöka, det börjar gränsa till mani. Vem är jag att bedöma ? Tack för detta forum. Jag kan sätta ord på mina (alldeles för många) tankar. Medveten?Ja. Förnuftig? Nej. - 

/-/
==/- 

Biseuellpol- Bubblare
Sv: Fattar inte hur trådar fungerar. Jag skulle skriva replik i "knäppa saker jag gjort i hyooomani". Någon vänlig, berätta för mig hur detta fungerar.
Under tråden finns en ruta "snabbsvar"
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Där kan du svara direkt. Om du vill svara en specifik person skriver du @ och användarnamn eller trycker på "quote" på inlägget du vill citera.
För övrigt: det låter som att du vet var du är på väg och vad du borde göra. Lita på dina instinkter.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Där kan du svara direkt. Om du vill svara en specifik person skriver du @ och användarnamn eller trycker på "quote" på inlägget du vill citera.
För övrigt: det låter som att du vet var du är på väg och vad du borde göra. Lita på dina instinkter.
Butterflychaos- Ambulerande Admin

» Knäppa saker ni har gjort i en hypomani?
» berätta era erfarenheter av voxra
» Forumwidgetarna (panelen till vänster som visar aktiva trådar mm)
» Skriv tre saker som är bra...
» Väldigt jobbig ångest över vissa saker.
» berätta era erfarenheter av voxra
» Forumwidgetarna (panelen till vänster som visar aktiva trådar mm)
» Skriv tre saker som är bra...
» Väldigt jobbig ångest över vissa saker.
Bipolär Sjukdom - Stöd & Fakta :: Bipolära diskussioner :: Bipolära Diskussioner :: (Hypo)Mani och blandepisoder
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|