Taggar

  #etiologi     #mani     #samhälle     #studie     #depression     #diagnostik     #psykologi     #artikel     #stämningsläge     #läkemedel     #hjärnan     #myt     #neurologi     #npf     #perception     #psykos     #attityder     #stigma     #ångest     #mindhacks  
Nytt sedan sist

Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen



Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

2 posters

Gå ner

psykologi - Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne? Empty Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

Inlägg av Onddruid mån feb 01 2016, 21:45



Senast ändrad av Onddruid den ons feb 10 2016, 11:35, ändrad totalt 1 gång
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

psykologi - Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne? Empty Sv: Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

Inlägg av chai ons feb 03 2016, 10:52

Hjälp, jag fick ångest bara av att läsa om testet! Shocked Razz Men jag hatar att göra saker på tid.
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

psykologi - Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne? Empty Sv: Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

Inlägg av Onddruid ons feb 03 2016, 10:56

Haha! Jag också, detta framträder särskilt när jag spelar spel med andra människor - jag hatar alla spel där man inte får ta tid på sig för jag vinner verkligen aldrig. När jag var liten så spelade vi alltid en massa kortspel som gick ut på snabba reflexer och till slut vägrade jag bara. Håller mig till rundbaserade spel.
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

psykologi - Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne? Empty Sv: Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

Inlägg av chai ons feb 03 2016, 11:07

Jag testade att spela gamla hederliga Masken som man hade på sin Nokiamobil en gång i tiden, men jag klarar bara 20 sekunder innan det känns som om jag ska få en panikattack Rolling Eyes
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

psykologi - Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne? Empty Sv: Minskad ångest genom att träna upp arbetsminne?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet