Taggar

  #etiologi     #mani     #samhälle     #studie     #depression     #diagnostik     #psykologi     #artikel     #stämningsläge     #läkemedel     #hjärnan     #myt     #neurologi     #npf     #perception     #psykos     #attityder     #stigma     #ångest     #mindhacks  
Nytt sedan sist

Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen



Kontaktannonser

3 posters

Gå ner

Kontaktannonser Empty Kontaktannonser

Inlägg av Biseuellpol tor sep 05 2019, 23:30

Ja hejsan :-)/ Jag har försökt 100 gånger att komma in på kontaktannonser och det har inte gått så nu skapar jag ett eget forum för kontaktannonser. Jag måste nog felstava ordet så att där inte är något som säger att det redan finns ett sådant forum. Jag är Bisexpolär. Eller något sådant. Min sådan profil är felstavad men det är bara sött och charmigt. Barfotatroll ville mobilen själv skriva. Ok. Bisexuellt Barfotatroll med kittlingsfetish. Knismofili , tror jag det heter, ja det är i alla fall snäpoet bättre än dom som tänder på att smörja in varandra med bajs. Eller nekrofiler. Eller äckligt normala vita hetromänniskor som anser att allt annat än missionärsställning är promistikiöst. Så är det. Jag är mycket mer spännande och sexig. På kön skrev jag okänt. Med mig är det som att vara ute på tunn is. Må det bära. Och det bär...kom till mig...hohooo... Får man skriva såhär ? Klart man får...Kom till mig Hohoooo :-) :-) :-) :-)
Biseuellpol
Biseuellpol
Bubblare
Bubblare

Posts : 36
Join date : 19-07-06
Age : 103

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Trött. Omöjligt att logga in. Bipoolär nu. Fd Bipolär.

Inlägg av Bisexpolär lör sep 07 2019, 00:26

Ja nu blir det lite komplicerat. Totalt omöjligt att logga in som mig själv, d.v.s. Bisexpolär. Så jag fick gå med på nytt som Bisexpoolär. Så här svarar jag på min egen kontaktannons. Bisexpolär kommer att dö om det här inte går att reparera. Jag kommer då aldrig någonsin att komma in på min rätta identitet och ingen kan svara på det jag skrivit o.s.v. Jag gissar att Bisexpolär är död. Frid över hennes minne, återuppstår som Bisexpoolär. Nog om detta nu. Ok. Svara på salig Bisexpoolärs kontaktannons - Jag säger Ja ! Det låter maffigt, och så lite handbojor.... från.... Clas Ohlson...det är sant... jag såg det när jag letade efter en ny mobil...Clas Ohlson säljer handbojor...vart är det här landet på väg..?..?..'Nu lilla gumman är det fredag o jag ska minsann ta fram Clas Ohlsons....somna du?....Beeerit!! Vakna ! J har Clas Ols... I..inte det nä. Ok de är kanske av god kvalitet. Går under namnet "Mussolini mad freak". Då vaknar nog lilla gumman till Mussolini mad freak..HA ! I'm gone do thiiiings whith you. - You can ♥ do anything you whant with me. And slow slow tickling the all evening. Det är nyttigt att skratta. Inre jogging. Visst gillar en del av oss lite välustig tortyr när fredagen går över till lördag 🙏😆😜🙏😍🤣😈
Bisexpolär
Bisexpolär
Bubblare
Bubblare

Posts : 18
Join date : 19-09-06
Age : 38
Location : Sverige

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Sv: Kontaktannonser

Inlägg av Bisexpolär lör sep 07 2019, 00:28

Någon ?
Bisexpolär
Bisexpolär
Bubblare
Bubblare

Posts : 18
Join date : 19-09-06
Age : 38
Location : Sverige

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Sv: Kontaktannonser

Inlägg av Butterflychaos lör sep 07 2019, 08:07

Tror det inte är så många aktiva här, kanske särskilt i kontaktannonser. Aktiviteten går ju i vågor... För dejting kanske en dejting sida är lättare?
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Sv: Kontaktannonser

Inlägg av Bisexpolär sön sep 08 2019, 14:09

Ja det har du kanske rätt i
Bisexpolär
Bisexpolär
Bubblare
Bubblare

Posts : 18
Join date : 19-09-06
Age : 38
Location : Sverige

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Sv: Kontaktannonser

Inlägg av Butterflychaos sön sep 08 2019, 16:53

Självklart är du välkommen att skriva här hur mycket du vill Smile men vi bipolära kanske inte är bäst på att vara lite lagom aktiva Razz
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Kontaktannonser Empty Sv: Kontaktannonser

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet