Taggar

  #etiologi     #mani     #samhälle     #studie     #depression     #diagnostik     #psykologi     #artikel     #stämningsläge     #läkemedel     #hjärnan     #myt     #neurologi     #npf     #perception     #psykos     #attityder     #stigma     #ångest     #mindhacks  
Nytt sedan sist

Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen



Tester och quizar

+5
Bonnie
Butterflychaos
LindenDream
Onddruid
chai
9 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid lör feb 06 2016, 14:13

chai skrev:Låter ju bra i så fall om du ska utredas lite ytterligare. Fast det kanske känns obehagligt för dig? Om man inte känner att man kan lita på verkligheten och folk är det ett modigt steg. Jag hoppas det kommer att ge något.

Jag är lite rädd att de kommer tjata extra mycket om antipsykotiska mediciner nu, jag vet att det är dit det här leder och det är väl mycket därför jag har döljt det lite för dem men det är svårt att dölja när det blir så uppskruvat att det man säger inte riktigt är sammanhängande längre. Sist när jag var hos psykologen så sa hon att om det hade varit en annan person där så hade hon insisterat på att vi kontaktade en läkare direkt. Men hon känner mig och jag vill inte gå till akuten och riskera att inte komma därifrån utan jag väntar hellre på att få träffa min vanliga läkare och prata med henne, jag är ju inte farlig för någon inklusive mig själv. Jag är osäker på om det kan ge mig något annat än mer tjat om att ta antipsykotiska mediciner, men det kanske är lika bra för det blir ju inte direkt bättre utan :/
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai lör feb 06 2016, 14:17

Onddruid skrev:
chai skrev:Låter ju bra i så fall om du ska utredas lite ytterligare. Fast det kanske känns obehagligt för dig? Om man inte känner att man kan lita på verkligheten och folk är det ett modigt steg. Jag hoppas det kommer att ge något.

Jag är lite rädd att de kommer tjata extra mycket om antipsykotiska mediciner nu, jag vet att det är dit det här leder och det är väl mycket därför jag har döljt det lite för dem men det är svårt att dölja när det blir så uppskruvat att det man säger inte riktigt är sammanhängande längre. Sist när jag var hos psykologen så sa hon att om det hade varit en annan person där så hade hon insisterat på att vi kontaktade en läkare direkt. Men hon känner mig och jag vill inte gå till akuten och riskera att inte komma därifrån utan jag väntar hellre på att få träffa min vanliga läkare och prata med henne, jag är ju inte farlig för någon inklusive mig själv. Jag är osäker på om det kan ge mig något annat än mer tjat om att ta antipsykotiska mediciner, men det kanske är lika bra för det blir ju inte direkt bättre utan :/

Ja det är skit helt enkelt att det inte finns fler effektiva behandlingar... samtidigt måste man ju kunna hålla ihop tillräckligt för att klara av vardagen.
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid lör feb 06 2016, 14:24

Jag håller med. Ja och egentligen vill jag väl bara kunna gå tillbaka till skolan, just nu har jag en massa saker som jag borde ta tag i med skolan och fixa så att jag kan avsluta de kurser jag höll på med förra året och återaktivera mig och byta tillbaka till lärare och allt sånt men jag kan liksom inte få något gjort för att jag är någon annanstans i huvudet hela tiden, det känns helskumt att jag kan fokusera på vissa saker men inte på andra och det känns typ inte som att jag finns på riktigt utan mer som att jag bara dras till vissa saker hela tiden som att tänka på psykisk sjukdom och behandlingar och leta information om dem. När jag inte sitter här och skriver eller läser så är det som att jag inte existerar. Jag kan förstå och tänka att jag borde göra något annat men det känns som att jag fastnar hela tiden eller inte kan ta in rätt information... Det är frustrerande för det känns ju som att när jag skriver så förstår ni ju vad jag säger och tänker och jag kan tänka rationellt och ändå är jag så handikappad just nu... Jag förstår det inte.
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai lör feb 06 2016, 14:41

Onddruid skrev:Jag håller med. Ja och egentligen vill jag väl bara kunna gå tillbaka till skolan, just nu har jag en massa saker som jag borde ta tag i med skolan och fixa så att jag kan avsluta de kurser jag höll på med förra året och återaktivera mig och byta tillbaka till lärare och allt sånt men jag kan liksom inte få något gjort för att jag är någon annanstans i huvudet hela tiden, det känns helskumt att jag kan fokusera på vissa saker men inte på andra och det känns typ inte som att jag finns på riktigt utan mer som att jag bara dras till vissa saker hela tiden som att tänka på psykisk sjukdom och behandlingar och leta information om dem. När jag inte sitter här och skriver eller läser så är det som att jag inte existerar. Jag kan förstå och tänka att jag borde göra något annat men det känns som att jag fastnar hela tiden eller inte kan ta in rätt information... Det är frustrerande för det känns ju som att när jag skriver så förstår ni ju vad jag säger och tänker och jag kan tänka rationellt och ändå är jag så handikappad just nu... Jag förstår det inte.

Det låter onekligen extremt frustrerande. Du skriver tydligt här och låter rationell, så det låter otäckt att ändå inte kunna fungera "normalt".

Jag kan definitivt hyperfokusera på vissa saker när jag är uppåt, det är väl rätt vanligt, men om det pågår länge blir det nog rätt störande.
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid sön feb 07 2016, 19:08

Nu är det ganska ok faktiskt, har till och med pillat ihop en liten quiz, jag varnar dock att med "allmänbildning" så menar jag saker som jag *tycker* borde vara allmänbildning. Så ta det inte för hårt om det inte går bra. Razz

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]


Senast ändrad av Onddruid den mån feb 08 2016, 06:49, ändrad totalt 1 gång
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Butterflychaos sön feb 07 2016, 19:47

^Jag fick rätt på en hel del författare och evolutionsbiologi... Det där med blomnamn är dock svårare :p Är väl inte helt vad jag skulle kalla allmänbildning, men lyckades ju få rätt många rätt och brukar tycka jag är allmänbildad i alla fall. (av någon anledning älskar jag frågesporter och har gjort det ända sen jag var liten. På fredagskvällarna brukade vi alltid kolla på Vem vill bli miljonär? och På spåret study
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid sön feb 07 2016, 19:52

Haha vad bra! Jag ansträngde mig för att göra det krångligt så var stolt över varje poäng tycker jag!

Jag älskar också frågesporter men hatar att de måste blanda in ämnen som sport och typ popkultur i dem, brukar vägra spela TP om det finns orangea frågor. Vem bryr sig liksom vem som vann skid-vm 1879?

Sen brukade jag spela sånt med polare som gillar att sabotera för mig. En gång körde vi utan orangea och rosa frågor men de gav mig fel på frågor som jag svarade rätt på för att jag inte skulle få några tårtbitar. När jag väl upptäckte det så hade de redan typ vunnit, needless to say pratade jag inte med dem på tre dagar och vägrar spela TP med dem fortfarande Razz
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Butterflychaos sön feb 07 2016, 19:55

Jag gillar TP och Geni, men mest för naturvetenskapliga frågorna :3 Jag kan en del om popkultur med, men sport är det inte bra med... Brukar kunna vinna lite då och då med (om jag spelar med min sambo och hennes systrar så vinner jag alltid Very Happy ). Fusk hatar jag verkligen, det står jag inte ut med xD
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid sön feb 07 2016, 19:58

Sen så känner jag lite att det är så tråkigt att bo i lilla kalmar där folk inte har en aning om något typ, bildade människor flyr ju härifrån på grund av alla inbreds och argsinta pensionärer. Mitt första intryck av Kalmar var när jag precis hade flyttat hit och skulle till skatteverket och lämna papper för flyttanmälan eller något och jag kom in till stan och det var typ mitt på dagen och jag frågade en tant vart skatteverket var för mitt lokalsinne är sämst men hon hoppade nästan till och tryckte sin lilla handväska under armen och joggade bort från mig. Det var typ första gången någonsin, jag gillar ju till och med gamlingar till skillnad från många andra men här är det verkligen så mycket fördomar. :/

Edit ja, nv frågor is the shiet Smile och fuska är verkligen inte ok!
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai mån feb 08 2016, 09:31

Kul! Smile Ett som känns som ett slarvfel och en jag aldrig hört talas om, men resten satt. Jag är djupt imponerad av mig själv, det var kluriga frågor. Razz

Fusk är helt icke-ok, vad är tanken med att alls spela då?

Blev övertalad att ställa upp i Jeopardy när det gick på tv för nästan 20 år sedan, mest som en kul grej men jag vann en resa till Grekland så det var ju inte bortkastat.
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid mån feb 08 2016, 10:06

Är det jag som har slarvat? Vart då?

Du satte så många alltså, måste säga att jag är imponerad Smile

Fast jag vet ju att ni kan mycket, hade nog inte länkat den där quizen om jag inte trodde att ni kunde kamma hem några poäng Razz

Vad kul att du har vunnit på Jeopardy! Jag har också hört att jag borde göra något sådant men innerst inne är jag nog för rädd för att svara fel på något riktigt dumt. Jag kan ju bara mycket på några få väldigt smala områden.

Jag är lite skenhelig när det kommer till fusk, spelar inte pc-spel så mycket men när jag gör det så fuskar jag nästan alltid. Förra året hittade jag dock ett jättekul och extremt skrämmande spel om en vetenskapsman som blir teleporterad till en ödemark av en demon och måste överleva där. Man går runt och samlar in typ gräs och gör eld med flinta för att skydda sig mot kyla och man måste hitta mat. Man måste också underhålla sig själv så att man inte blir knäpp. Bra övning för vardagen typ. Den hade inga fusk så jag gick in i källkoden och tittade och hittade en massa ledtrådar där som ledde till olika bilder och pussel på nätet som berättade bakgrundshistorien. Det var well played av spelutvecklarna verkligen.

Har funderat på att göra en om bipolär sjukdom också men varje gång jag har börjat så har jag bara fastnat i research - till exempel så tänkte jag att min första fråga skulle vara när och av vem som sjukdomen först beskrevs och då fastnade jag i en massa olika källor från antikens grekland och kina. Sanningen är nog att ingen vet typ. Så jag håller mig till det jag känner mig hemma i Razz
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai mån feb 08 2016, 10:23

Onddruid skrev:Är det jag som har slarvat? Vart då?

Du satte så många alltså, måste säga att jag är imponerad Smile

Fast jag vet ju att ni kan mycket, hade nog inte länkat den där quizen om jag inte trodde att ni kunde kamma hem några poäng Razz

Vad kul att du har vunnit på Jeopardy! Jag har också hört att jag borde göra något sådant men innerst inne är jag nog för rädd för att svara fel på något riktigt dumt. Jag kan ju bara mycket på några få väldigt smala områden.

Jag är lite skenhelig när det kommer till fusk, spelar inte pc-spel så mycket men när jag gör det så fuskar jag nästan alltid. Förra året hittade jag dock ett jättekul och extremt skrämmande spel om en vetenskapsman som blir teleporterad till en ödemark av en demon och måste överleva där. Man går runt och samlar in typ gräs och gör eld med flinta för att skydda sig mot kyla och man måste hitta mat. Man måste också underhålla sig själv så att man inte blir knäpp. Bra övning för vardagen typ. Den hade inga fusk så jag gick in i källkoden och tittade och hittade en massa ledtrådar där som ledde till olika bilder och pussel på nätet som berättade bakgrundshistorien. Det var well played av spelutvecklarna verkligen.

Har funderat på att göra en om bipolär sjukdom också men varje gång jag har börjat så har jag bara fastnat i research - till exempel så tänkte jag att min första fråga skulle vara när och av vem som sjukdomen först beskrevs och då fastnade jag i en massa olika källor från antikens grekland och kina. Sanningen är nog att ingen vet typ. Så jag håller mig till det jag känner mig hemma i Razz

Nej nej, det var jag som slarvade. Jag har ju trots allt läst lite biologi för väldigt många år sedan.

Min mamma har varit med på "Vem vet mest?" tre gånger - efter första gången tyckte de tydligen att hon var så kul att de bad henne komma tillbaka.

Lite rolig historia är att en person jag gått med på komvux i ett år ringde mig efter Jeopardy och berättade att hennes nya pojkväns mamma hade suttit och tittat och känt igen mig - hon var min lärare i 5:an! Ärligt talat tycker jag nästan att det är en större bedrift. Laughing

En quiz om bipolär sjukdom låter kul men det går nog att nörda ner sig precis hur mycket som helst...
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid mån feb 08 2016, 10:36

Vad bra! Jag hade nog själv gjort ett par missar också trots att det inte var jättelängesen jag läste biologi nu.

Det låter ju som en familjetradition!

Ja verkligen, undrar om jag hade kunnat bli igenkänd från den tiden. Troligtvis inte. Det där påminde mig lite grann om en lärare jag hade på högstadiet, den första som klagade på att jag hade en "övertro" på mina förmågor när jag var lite uppåt. Jag tror dock inte det hade jättemycket att göra med att vara uppåt eftersom han undervisade i engelska som vi pratade hemma och jag gick i en klass med inbreds som inte hade vett nog att skriva I med stor bokstav typ. Jag såg iaf honom i Växjö för några år sedan, han såg ganska trasig ut och verkade påverkad. Har för mig att han blev av med jobbet för att han var alkis.
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid ons feb 10 2016, 17:47

Här kommer ett riktigt kul test och en chans att slå ett slag för vetenskapen. Det kallas för det implicita associationstestet och är ett gäng olika tester i ett aktivt forskningsprojekt på fördomar. Här kan man testa om man föredrar ljushyade framför mörkhyade och ifall man inte tycker kvinnor borde syssla med naturvetenskap. Testet är unikt i att det är designat så att undermedvetna attityder ska kunna kräla fram i ljuset.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Spoiler:
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Butterflychaos ons feb 10 2016, 18:10

Onddruid skrev:Här kommer ett riktigt kul test och en chans att slå ett slag för vetenskapen. Det kallas för det implicita associationstestet och är ett gäng olika tester i ett aktivt forskningsprojekt på fördomar. Här kan man testa om man föredrar ljushyade framför mörkhyade och ifall man inte tycker kvinnor borde syssla med naturvetenskap. Testet är unikt i att det är designat så att undermedvetna attityder ska kunna kräla fram i ljuset.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Spoiler:

Gjorde bara hudfärg och fick samma resultat. Tror det kan ha göra med att dom bytte ordning (jag blir lost när jag ska svara snabbt och man byter knapp)
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Bonnie ons feb 10 2016, 18:50

Narcissism 2.6 40:e percentilen
Machiavellianism 3.1 68: percentilen
Psychopathy 2,6 40:e Percentilen

Tror inte det stämde så bra på mig. Definitivt mer narcissistisk än sådär. Mitt resultat kan också påverkats av att jag är en hippie och det var många frågor om hämnd och grejer som jag inte är så intresserad av.
Bonnie
Bonnie
Nyinitierad
Nyinitierad

Posts : 1
Join date : 16-02-09

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av zandra85 ons feb 10 2016, 19:33

Jag vet inte om det kan vara rätt mitt resultat på första testet.. Narcissism 0,2. Machiavellianism 0,7. Psykopati 0,1.
Låter som att jag är världens tråkigaste människa. Men jag är faktiskt dumsnäll o det kommer man inte långt med här i världen egentligen...

zandra85
Bubblare
Bubblare

Posts : 57
Join date : 16-02-03

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid lör feb 13 2016, 08:57

Angående testet om mörka triaden så läste jag en intressant artikel idag om skillnaden mellan självförtroende och narcissism.

Narcissists feel superior to others but don’t necessarily like themselves. In fact, narcissists’ feelings about themselves are entirely based on others’ opinions of them. On the contrary, those with high self-esteem don’t think of themselves as superior to others, and in fact, tend to accept themselves regardless of what others think about them.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid sön feb 14 2016, 08:50

Hittade en riktigt kul sida, man kan ladda upp en bild på sig själv så analyserar den bilden och avgör vilken hundras man är mest lik.

Jag fick "Dutch Shepherd Dog" "smart, athletic, independent-minded"
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Dog lite Laughing jag är ju halvholländsk Razz

Testa själva: [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai mån feb 15 2016, 18:47

Hundtestet: Afghanhund "Aloof, couch potato, requires daily brushing"
Haha, soffpotatis är jag...
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Butterflychaos tis feb 16 2016, 15:22

Poodle: Smart, friendly, gets along with people easily
Haha, undrar om det var frillan som gjorde det...


Edit: gjorde om med uppsatt hår, fortfarande pudel xD
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av chai tis feb 16 2016, 20:49

Butterflychaos skrev:Poodle: Smart, friendly, gets along with people easily
Haha, undrar om det var frillan som gjorde det...


Edit: gjorde om med uppsatt hår, fortfarande pudel xD

Haha, man blir smått fundersam över vad de går på... Men det var ju ett trevligt resultat.
chai
chai
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1608
Join date : 16-01-11
Location : Skåne

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Butterflychaos ons feb 17 2016, 09:25

Ja, det var ju ett rätt trevligt resultat. Smart och trevlig, det vill man ju va Wink
Butterflychaos
Butterflychaos
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 1295
Join date : 16-01-12
Age : 31
Location : Uppsala

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid ons feb 17 2016, 10:01

I mitt fall tror jag definitivt att det var skägget men ansiktsigenkänning är ju en hel vetenskap, tycker det är kul att något som kommer så naturligt till oss människor är så svårt för datorer.
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Onddruid tis apr 05 2016, 12:40

Jag läser en onlinekurs nu i positiv psykologi och gjorde det här testet: [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.] det är inte särskilt svårt men jag har en hypotes att jag får svårare med detta i depressiva episoder så det skulle vara väldigt intressant om ni kan ange ett uppskattat stämningsläge tillsammans med ert resultat.

Mitt resultat:
Spoiler:
Onddruid
Onddruid
Ambulerande Admin
Ambulerande Admin

Posts : 737
Join date : 16-01-11
Age : 35
Location : Jorden, Universum

https://bipolar.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tester och quizar  - Sida 2 Empty Sv: Tester och quizar

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet