Nytt sedan sist
Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen
SVT: Mitt psyke och jag
2 posters
Sida 1 av 1
SVT: Mitt psyke och jag
Mer från SVT, det kan vara en repris men jag har inte sett den innan:
http://www.svtplay.se/video/4834260/mitt-psyke-och-jag/mitt-psyke-och-jag-sasong-1-avsnitt-1
Sex halvtimmeslånga avsnitt där personer med olika diagnoser berättar om sitt liv.
http://www.svtplay.se/video/4834260/mitt-psyke-och-jag/mitt-psyke-och-jag-sasong-1-avsnitt-1
Sex halvtimmeslånga avsnitt där personer med olika diagnoser berättar om sitt liv.
chai- Ambulerande Admin
Sv: SVT: Mitt psyke och jag
Det programmet som jag funderade, bollade med dem om och kanske... Tills jag sa nej, jag kan inte.
Ja, hade jag sagt ja - så hade jag varit med.
Ja, hade jag sagt ja - så hade jag varit med.
Fallen- Veteran
@Fallen - du hade säkert haft mycket bra att komma med, men det är ju rätt mycket att tänka på innan man ger sig in på sånt.
Den andra serien jag tipsade om, Djävulsdansen, där kom de och intervjuade min man och mig, men vi kom i slutändan inte med. Vi är nog för lyckliga, inte nog med drama. Fast det är rätt skönt, sitter hellre och tittar på andra.
Den andra serien jag tipsade om, Djävulsdansen, där kom de och intervjuade min man och mig, men vi kom i slutändan inte med. Vi är nog för lyckliga, inte nog med drama. Fast det är rätt skönt, sitter hellre och tittar på andra.
chai- Ambulerande Admin
Varför all drama? Fattar inte riktigt detta med att det måste sälja lösnummer, måste vara höga tittar siffror. Det måste...
Det som är de på så sätt låter stigma och allt som är fortsätta. Lite det som gjorde att jag tackade nej.
Vill inte sprida mer stigma utan mer bryta allt...
Det som är de på så sätt låter stigma och allt som är fortsätta. Lite det som gjorde att jag tackade nej.
Vill inte sprida mer stigma utan mer bryta allt...
Fallen- Veteran
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet