Nytt sedan sist
Load Newest Topics
Topics Since Last Visit
Skaffa Appen
Artikel: [...]Antipsychotics, and Questions About Weight Gain
2 posters
Bipolär Sjukdom - Stöd & Fakta :: Bipolära diskussioner :: Bipolära Diskussioner :: Medicin och behandlingar
Sida 1 av 1
Artikel: [...]Antipsychotics, and Questions About Weight Gain
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Jag har inte tillgång till artikeln, men slänger upp länken ändå eftersom den är färsk och första sidan ser lite intressant ut. Det är ju många bipolära som någon gång behandlas med en eller annan form av neuroleptika (antipsykos-medicin).
Jag har inte tillgång till artikeln, men slänger upp länken ändå eftersom den är färsk och första sidan ser lite intressant ut. Det är ju många bipolära som någon gång behandlas med en eller annan form av neuroleptika (antipsykos-medicin).
chai- Ambulerande Admin
Sv: Artikel: [...]Antipsychotics, and Questions About Weight Gain
Det verkar vara någon sorts diskussion om vad som orsakar viktökningen och varför det bara är vissa som ökar i vikt. Kan inte heller hitta en fulltext men ska söka i databasen på universitetet så kanske jag kan sammanfatta den om den nu finns där.
Liknande ämnen
» Artikel om alternativa behandlingar
» Artikel om bipolär sjukdom i Läkartidningen
» Artikel: Självskadebeteende även utan personlighetssyndrom
» [Artikel] Comorbid generalized anxiety disorder in bipolar disorder: a possible diagnosis?
» Artikel om bipolär sjukdom i Läkartidningen
» Artikel: Självskadebeteende även utan personlighetssyndrom
» [Artikel] Comorbid generalized anxiety disorder in bipolar disorder: a possible diagnosis?
Bipolär Sjukdom - Stöd & Fakta :: Bipolära diskussioner :: Bipolära Diskussioner :: Medicin och behandlingar
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet